Shop More Submit  Join Login
×

Featured in Collections

anime by xXbutterflycookieXx




Details

Submitted on
February 15, 2013
Image Size
193 KB
Resolution
950×1200
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
624
Favourites
26 (who?)
Comments
20
Downloads
3
×
Commission for: XxxAngel-babyXxx by McCuddly Commission for: XxxAngel-babyXxx by McCuddly
Character of :iconxxxangel-babyxxx:

Yup.
; A; sorry I added some things to her and stuff.
I CAN'T HELP IT.
//dies
Hope you still like it thoo
xD
and it's like midnight right now so don't think I'm drunk or something for drawing that weird background
; ~; I was going to use those fancy patterns but idk how so I made mine but then it ended up into a plant so if you look closely you can see the black flowers.
//woop

<33
Enjoy~

And idk wtf is with that pose sorry D|||||||
Add a Comment:
 
:iconaluna-chan:
Aluna-chan Featured By Owner Feb 24, 2013  Hobbyist General Artist
awww, so cute
Reply
:iconjigokushii:
JigokuShii Featured By Owner Feb 17, 2013  Hobbyist General Artist
HOW PURDDYY!!!!
Reply
:iconmccuddly:
McCuddly Featured By Owner Feb 17, 2013  Hobbyist General Artist
* V* yerrr
Reply
:iconsukoshikaze:
Sukoshikaze Featured By Owner Feb 16, 2013  Hobbyist Artist
Amazing.
Reply
:iconmccuddly:
McCuddly Featured By Owner Feb 16, 2013  Hobbyist General Artist
yay~
Reply
:icondark-angel-rin:
Dark-Angel-Rin Featured By Owner Feb 15, 2013  Hobbyist Digital Artist
thats so awesome!!!!!
Reply
:iconmccuddly:
McCuddly Featured By Owner Feb 15, 2013  Hobbyist General Artist
thanks x3
Reply
:icondark-angel-rin:
Dark-Angel-Rin Featured By Owner Feb 15, 2013  Hobbyist Digital Artist
np
Reply
:iconsimplixlina:
simplixLina Featured By Owner Feb 15, 2013   Writer
THANKS SO MUCH!!! I LOVE IT!!:huggle::huggle::huggle::huggle::huggle::huggle:
don't worry I LOVE what you did lol:D
Reply
:iconmccuddly:
McCuddly Featured By Owner Feb 15, 2013  Hobbyist General Artist
Yay~
8D
:huggle:
Now I can sleep in peace.
//ZzzzzzzzzzzZZZzzzzz
Reply
Add a Comment: